سخن روز: سرعت عطسه یک انسان برابر است با ۱۶۰ کیلومتر در ساعت
با سلام،محصول دانلودی (بررسي تاثير عوامل بازاريابي دروني بر چابكي سازماني (مطالعه موردي : اداره كل راه و شهرسازي گيلان)) آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل بررسي تاثير عوامل بازاريابي دروني بر چابكي سازماني (مطالعه موردي : اداره كل راه و شهرسازي گيلان) و بررسی کامل هدایت میشوید

خلاصه مقاله:پژوهش حاضر براي بررسي اثر عناصر بازاريابي دروني بر چابكي سازماني در اداره كل راه و شهرسازي گيلان به عنوان بنگاهي خدماتي انجام و ميخواهد مفهوم بازاريابي دروني را بعنوان عاملي موثر بر چابكي سازماني بررسي وآزمون نمايد. پرسشنامه از ادبيات پژوهش برگرفته ، براي اثبات روايي آن از نظر خبرگان است


ادامه مطلب